سوالات متداول

در این بخش تعدادی از سوالات متداول کاربران پاسخ داده شده است .

خرید اینترنتی به چه معنایی می باشد؟

بدین معنی است كه خریدار با توجه به نیاز خود بر اساس طبقه بندی محصول، آنرا از طریق اینترنت مشاهده نموده و پس از انتخاب كالای خود نسبت به خرید آن اقدام مینماید.

آیا برای خرید اینترنتی باید ثبت نام كرد؟

خیر نیازی به ثبت نام نمی باشد.

آیا برای فروش اینترنتی نیاز به ثبت نام می باشد؟

بله. باید ثبت نام نمود تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

آیا محدویت در تعداد خرید كالا در سایت وجود دارد؟

خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

محصول مورد نظر چند روز بعد از ثبت سفارش به دست ما مي رسد؟

محصول شما پس از درخواست 7 الي 10 روز بعد به نشاني ذکر شده در فرم پر شده مي رسد.

آيا امکان تغییر مشخصات وجود دارد؟

بله با شماره  66465124 تماس گرفته و از بخش پشتيباني درخواست تغییر آدرس نماييد، اين تعويض زماني انجام مي شود که شما کد شناسه ي خود را به اين بخش ارائه دهيد.

در صورتي که محصول داراي مشکل باشد آيا امکان تعويض آن وجود دارد؟

بله، شما مي توانيد محصول را به آدرس:

تهران – طالقاني غربي – بعد از ميدان فلسطين – خيابان فريمان – کوچه ملک – پلاک 7، انتشارات پايگان ارسال نماييد تا محصول صحيح براي شما به صورت رايگان ارسال گردد (قبل از ارسال با پشتیبانی تماس بگیرید )

در چه صورتي لغو امکان پذير نيست؟

در صورتي که شما کد شناسه را نداشته باشيد يا محصول شما در حالت آماده به ارسال، درحال ارسال، در حال ارسال پيکي باشد.

آيا امکان خريد به صورت حضوري وجود دارد؟

خير شما نمي توانيد خريد را به صورت حضوري انجام دهيد.

آیا می توان وضعیت كالای خریداری شده خود را پیگری نمود؟

بله، در سایت قسمتی پیش بینی شده است كه با دادن یك كد رهگیری میتوان از وضعیت كالای خریداری شده اطلاع حاصل نمود .

بهای كالای خریداری شده از طریق سایت چگونه پرداخت می شود؟

شما بدون نیاز به حضور در محل می توانید هزینه كالای خریداری شده را پرداخت نمائید. به این صورت كه پس از تحویل كالا در محل، مبلغ كالای دریافتی و هزینه پستی آن را به موزع (نامه رسان) محترم پست پرداخت و یا از طریق كارت اعتباری خود آن را پرداخت نمایید.

اگر پس از خرید كالا، خریدار در آدرس خود حضور نداشته باشد وضعیت كالا چگونه است؟

در صورت عدم حضور خریدار در محل، موزع مربوطه پس از 24 ساعت برای بار دوم به محل مراجعه و در صورت عدم حضور با اعلام کتبی کالا را در باجه معطله اداره پست جهت مراجعه خریدار نگه داشته و در صورت عدم مراجعه خریدار بعد از 72 ساعت اداره پست اقدام به برگشت کالا به فروشنده می نماید.

مسئولیت جابجایی كالاهای خریداری شده را كدام ارگان دولتی به عهده دارد؟

شركت پست جمهوری اسلامی ایران.

چگونه می توان با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل نمود؟

با شماره تلفن 02166465124 از ساعت 9 الی 17 تماس بگرید .

یا به آدرس poshtibani.biz مراجعه فرمایید .

یا با ایمیل Javab24@gmail.com مکاتبه فرمایید .